Subject: baks
From: "Branislav Krstic" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2003 09:06:28 +0100

Ocigledno da su posledice duge vladavine predhodnih ostavile na moje
najpametnije drugove izgleda trajne posledice. Bez namere da te ubedjujem u
suprotno, nemogu a da ti ne napisem sledece.
Z.DJ. je naj u svemu, pa i  kao politicar. Nije valjda da si se cuo sa
Paroskim nakon njegove apstinencije i priklonjena raskvasenom govnu tj.
neuspelom predsedniku Vojislavu, a tolko je voleo da bude predsednik,
zamisli svih gradjana, i da si pao pod uticaj.
Ja sam bio na sahranu i mogu ti reci da mi je sada mnogo lakse, jer sam hteo
da puknem od muke. Definitivno, radi se o jedinom coveku koji je znao sta
hoce i koji bi kad tad sredio stvari. Sve ovo sto je ostlo ili sto ce sada
isplivati je cemer i jad. Neka nam je Bog upomoc.
Znaci bez namere da te ubedim da ga malo vise volis i postujes kao
politicara i ovo bih ti rekao:
Prvo: znao sam da ce neko iz nase generacije da vaskrne ovu izgubljenu i
zastranelu zemlju.To je bio On, ali mu nisu dali da dovrsi posao.
Drugo: On je covek cistog uma jer se skolovao vani i nije imao nikakve
primese u mozgu koje ostavlja nasa slavna istorija i jos slavnije
obrazovanje.
Trece: Nije bio omiljen jer je zbog Milosevica navukao bes vojske, zbog toga
sto je dirnuo mafiju navukao je bes policije. On je izdao srpske borce koji
su herojski pljackali i klali gde god im se ukazala prilika, a kad je
trebalo da zastite od egzodusa narod, bezali su ispred njega.
Dakle, on je bio centar u koga se slivala sva srpska frustracija i mrznja.
S druge strane, on je bio tacka obrta u redosledu stvari.
Cetvrto: Ipak je tacno da je zbog svega sto je cinio i mislio i govorio bio
u hronicnoj opasnosti, mada ja nisam hteo da verujem u takvu mogucnost.
Peto: On je simbol otpora plamenskoj Srbiji i on je odstranjen kao
simbol,ali on je ubijen kao ziv covek.
Sesto, sedmo, osmo...
Srbiju kako rekoh sada vodi preostali set kolko tolko razumnih politicara,
koji u nasoj dragoj domovini znaci nemaju nikakve sanse i sad ova njihova
hajka na mafiju ma koliko izgleda odlucna, najverovatnije da ce sve
izgledati na kraju nao slika I. Generalica.
Dragi moj druze, mi smo generalno posle ovoga usrali motku, mad kada sam
video koliki je zal i koliko ga vole i tuguju za njim, pomalo mi se i
vratila vera i nada, mada i dalje nisam siguran.
Na kraju ako te sada i zatvore, dal ko budalu, dal iz drugi razlog,
kupovacemo ti cigare i zvake. Jer apsa je za ljude. Nedo nisi ti te srece!

Pozdrav tebi deci i naravni Mileni.